Lacafejtől kaptam a mai fotót, a címbeli (szerintem nagyon ötletes :)) képcímmel, és nem rövid leírással:

Én eddig még sosem küldtem be sehova, semmilyen képet, de tegnap felment az agyvizem. A Keleti-pu. parkolója két osztású, azaz, van egy kizárólag BKV ill. taxik és van egy mindenki számára hozzáférhető része.
A kettőt egymástól, egy kb. 3m széles járda választja el.
A 80-as trolibusszal közelítettem meg a végállomást, de a szokásosnál hosszabbra nyúlt a parkolási manőver, mert egy hazánkkal hivatalból kapcsolatban álló tag, ezt a 3 métert nem kívánta bevállalni és beparkolt a buszok, trolik ideális parkolási ívére. A csuklós trolinak a busz elé kell beállnia egyébként.
Arra gondoltam mikor nagy nehezen sikerült beszenvedni a trolit a sofőrnek és leszálltam, hogy miért nem húzza meg egyszer, csak egyetlenegyszer már végre ezeket a kocsikat soha, senki?
Úgyhogy telefon elő, fotó és...és miután megcsináltam azon kezdtem el morfondírozni, hogy a diplomáciai mentesség mögé bújó emberektől hogyan lehet elvárni, hogy tisztességesen viselkedjenek hazánkkal kapcsolatban, ha már az elemi szabályokat sem tartják be?
Mert ha jól tudom, a szabályok rájuk is vonatkoznak, de az Ő esetükben annyi a különbség, hogy megszegésük esetén nem vonhatóak felelősségre.
Tehát a diplomaták KRESZ-hez való viszonyulásán vegytisztán tetten érhető, hogy egy szabály annyit ér amennyit betarTATnak belőle. Ami ezen felül mégis betartódik, ez a vékony réteg, ez a kuluráltság.
Ilyen szempontból pedig ez a diplomata nem különbözik egy mosdatlan,primitív, saját ürülékében fetrengő tahótól.

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsszabaly.blog.hu/api/trackback/id/tr721133981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BenceDIP 2009.10.03. 20:28:17

1, Azért így rendszámmal kicsit durva ezt publikálni.
2, Diplomáciai testületekre a magyar jogszabályok nem vonatkoznak.
3, Ha te lennél diplomata, tuti ugyan ezt megtennéd (minimum).
Összefoglalva: gratula, ügyes vagy!
süti beállítások módosítása