...már megint, helyesebben még mindig. Vehicular mindenesetre nem adja fel a harcot. Levelét vágatlanul idézem. (Félreértések elkerülése végett a címzett nem én vagyok.)

Tisztelt Alezredes Úr

Ma délután a DT 28 70 rendszámú ezüst Mazda egyterű vezetője megint - mint
legutóbbi levelem óta szinte mindig - a szokott helyen szabálytalanul
parkolt.

Most ott találtam az autó mellett  és megint szóltam neki hogy tilosban áll
és már régen feljelenettem. Cinikusan mosolygott és megin elsütötte az a
viccesnek szánt ötletét, hogy az olyan feljelentők mint én az ötvenes évekre
emlékezetetik.

Én általában értem a viccet, de ez sajnos nem vicc: több 14 hónapja
dokumentáltan másokat veszélyeztetve parkol ez az ember az ország
legreprezentatívabb sugárútján mindenki - lakosok, turisták és főként a
magyar hatóságok - szeme láttára, látványosan magasan téve a nemzetközileg
is elfogadott közlekedési és más - köztük írott és íratlan - diplomáciai
szabályokra.

Botrányos, hogy ezt megteheti, és ha figyelmeztetem, akkor az arcomba
vigyoroghat. Sajnos le kell szögeznem, hogy ezt azért teheti meg, mert az
erre hivatott hatóságok több mint egy év óta nem tettek ellene hatásos
lépéseket.

Sajnálom, hogy így alakultak a dolgok, de nem fogom abba hagyni. Ugyanis az
ügyet messze az egyediségén túl, jellemzőnek tartom, olyasminek, aminek a
leghamarabb véget kellene vetni. Már régen tól vagyunk azon kedélyes
állapoton, amit a Külügymisztérium képviselője legutóbb nekem vidám
emailjében válaszolva a figyelmembe ajánlott a barátságos beduin példázatát.
Ebben semmi barátságos nincs.

Üdvözlettel

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsszabaly.blog.hu/api/trackback/id/tr981193817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása