Zsolttól a következő e-mail kiséretében kaptam a mai videót:

Miskolcon a Soltész Nagy Kálmán úton a Bajcsi elágazásnál videóztam.
A srác is indulhatna a "ki tud több szabályt egyszerre megszegni" versenyen:

  • záróvonal,
  • gyorshajtás,
  • indokolatlan hátsó ködlámpa,
  • irányjelző nélküli többszörös sávváltás.

Így hirtelen ennyi amit megszegett

Megálltam mellette, egy "fiatal srác nagy arccal" ült benne. Megkérdeztem mit csinál, de ő annyival akart csak kibújni a felelősség alól, hogy én lassan mentem és gondolom azzal akart büntetni hogy megelőzött, idézem: "nem 40-el kell menni a városba"

Ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy látszik a felvételen, hogy mikor elkezdett előzni én már majdnem 50-el mentem, és ez gps szerinti ötven, vagyis a mutatóm ettől csak többet mutatott, de 55-el is mentem miután ő megelőzött ...

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsszabaly.blog.hu/api/trackback/id/tr221204292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása