2009.04.03-án megjelentettem egy bejegyzést Magányos mozgássérült címmel. A fotót én készítettem, nem beküldött kép volt. Egy külvárosi iskola melletti teljesen üres parkolóban áll egy Renault a mozgássérült parkolóban, de nem volt kártya kihelyezve a szélvédőre. A helyzet abszurdnak tűnt, ezért készült a bejegyzés.

Május 15-én egy hozzászóló jelezte, hogy a tulajdonosnak jó oka van ott parkolni, és teljesen jogosan teszi azt, erről azonban bizonyítékot szolgáltatni nem állt módjában.

Időközben egy hozzám közelebbi, biztos forrásból megerősítést nyert, hogy az autó tulajdonosának gyermeke valóban mozgáskorlátozott, és a helyi iskola tanulója.

Ezért ezúton szeretnék elnézést kérni az érintettektől.

Nem célom a valóban beteg, vagy fogyatékkal élők lejáratása, megszégyenítése. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsszabaly.blog.hu/api/trackback/id/tr251279284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

partyface1973 · http://blog.puruttya.hu/ 2009.07.31. 15:32:52

És miért nem rakta ki a kártyát? Kriplit azt legyártjuk otthon, de kártyát kirakni luxus?

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.07.31. 16:05:12

Kérheted a sűrű elnézést, de ha nem volt kint a roki kártya, akkor ha msérült volt, ha nem, szabálytalan volt.

ArmandoBertolucci · http://nincsszabaly.blog.hu 2009.07.31. 18:52:55

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Tisztában vagyok vele, hogy szabálytalan volt, különben nem is került volna ki a blogra.
Nyilván, ha esetleg rendőrök, vagy közteresek büntették volna meg, akkor ők nem kértek volna bocsánatot később. Én úgy éreztem, hogy emberileg ennyit megteszek érte. Legközelebb (talán) kiteszi a kártyát.
süti beállítások módosítása