Arra lennék kiváncsi, ha megírjátok a kommentekben, hogy ki honnan értesült a blogomról, milyen gyakran néz ide, avagy RSS-t használ-e? Tudom, hogy van a blog.hu-n statisztika, nézem is szinte minden nap, de most rátok vagyok kiváncsi, nem a statisztikára.

Több blogon láttam már olyan statisztika bemutatását, ami mutatja, hogy milyen keresésekre jutottak el az oldalra. Nekem is tetszik az ötlet, ezért bizonyos időközönként én is kirakom ide, hogy hogyan jutottak el páran az oldalra. Kedvencem a "fűnyírás szabályai" előtt a "kiesik a fűnyíró kereke" című találat. :)

 

norc.hu 15
www.norc.hu 12
KRESZ+büntetés 4
baleseti+helyszínelés+szabályai 4
www.norc.ch 2
www.norc.o 2
szombathely+taxiba+hajtott+autó 2
kelenföld+rendőrség 2
fナ想elテゥkfalテウ+bartテウk+blog 2
www.norc.org 2
www.hírek.hu+jehova+tanúi+balesete 2
rokkant+suzuki 2
parkolás+szabályai+motorkerékpárral 2
buszmegállóban+parkolás+bírság+összeg 2
jehova+tanúi+baleset 2
www.norc 2
parkoló+oszlop 2
biztonsági+öv+szabály+gyermek 2
www.no 1
kiesik+a+fűnyíró+kereke 1
http:norc.hu/ 1
fűnyirás+szabályai 1
bukósisak+szabályok 1
kazincbarcikai+balesetek 1
aut%2

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsszabaly.blog.hu/api/trackback/id/tr411346118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vehicular cyclist 2009.08.30. 07:27:47

Én a Parkolo.blog-ról jöttem.

StarZ3r0 · http://blog.starweb.hu/ 2009.08.31. 15:29:34

"Tudom, hogy van a blog.hu-n statisztika, nézem is szinte minden nap, de most rátok vagyok kiváncsi, nem a statisztikára."

Pedig az Analitycs is kiirja.
Amugy a kocka.blog.hu-rol jottem.
süti beállítások módosítása