ArmandoBertolucci 2009.09.18. 17:44

Ica mama

Nem ismerem Ica mama húsboltját közelebbről, legalábbis soha nem voltam bent a Bartók Béla út és Vásárhelyi Pál u. sarkán található kis boltban. Az előtte levő járdán viszont gyakran látni szabálytalanul parkoló autókat.

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsszabaly.blog.hu/api/trackback/id/tr281391104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

partyface1973 · http://blog.puruttya.hu/ 2009.09.19. 00:16:19

Bullshit.

Ica mama a legjobb hentes a környéken, vagy akár az egész kerületben. Térj be hozzá délidőben egy hurkára vagy kolbászra, hidd el nem fogod megbánni. A friss kenyeret és (ha van) a perecet mindenképpen próbáld ki!

Mellette van a simplon kávézó, ami szintén az egyik legjobb hely a városban, a bartók mozi helyén épült.

A lakók és a rakodók rendszeresen beparkolnak a sarokra, melyről régebben fel kellett emelni egy demszky oszlopot, mostmár azt lenyúlták, vagy csak én nem láttam, de talán már nincs ott.

Igazából szerintem ez nem szabálytalan parkolás, persze papíron az, mert nincs kiírva, hogy lehet parkolni a járdán, viszont senkit sem zavar. Sokkal nagyobb gáz abban a kereszteződésben, hogy nem mindig adják meg az elsőbbséget a zebráról érkezőknek.

Én ha tehetem beparkolok a VP utcába tickettel, de ha vki a sarokra parkol jegy nélkül azt is megvágják, tehát a képen látható ember vszeg fizetett a parkolásért (vagy csomagot kapott).
süti beállítások módosítása