A fenti című Facebook csoport kapcsán az alábbiak jutottak az eszembe:

Ma, amikor álltam a városban és több kéklámpást is láttam/engedtem, arra gondoltam, hogy mi lenne ha a csoport 'rajongói' számára készülne egy matrica, amit a saját járműn (ha van) kiragasztanán(a)k.

Ez jelezné a sziréna mentes vonulóknak is, hogy velük vagyunk.

Ha van ötlet, és elképzelés akkor várom a blogomhoz kapcsolódó nincsszabaly kukac gmail pont hu email cimre. (A blog: nincsszabaly.blog.hu)

A matrica gyártást meg tudom oldani, amire több opciót is javasolnék:
1., én megoldom, mindenki ingyen kapja (ez azért korlátozott példányszám és a kiviteltől is függ.)
2., önköltségi áron jut hozzá mindenki (egy bizonyos mennyiségig lehet érvényes, utána már "haszon" van rajta)
3., megállapítunk egy reális árat és a haszon értékét minden "x" időszakban befizetjük különböző "kéklámpás" szervezeteknek.

Várom a véleményeket.
Üdv.:
Csaba alias Armando

 

Várom észrevételeiteket.

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsszabaly.blog.hu/api/trackback/id/tr362857814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AB Studios 2011.04.26. 22:00:20

Hát én első körben egy olyat tudnék elképzelni, hogy egy kék "ubisüveg", a szokásos vonalkázással imitálva a villogást, fölötte az "Elengedlek!" felirat. Vagy egy legyezőszerűen álló rendőr, mentő, tűzoltó, felül az "Én elengedem őket" alul pedig az "És ön?" felirattal. Húgom a művész nem én, szóval rajzot ne várjatok! :-)

Abs

ArmandoBertolucci · http://nincsszabaly.blog.hu 2011.04.26. 22:41:53

Nekem tetszik az elképzelés. Ha jönnek rá visszajelzések, akkor meg tudom terveztetni.
süti beállítások módosítása