Én soha nem voltam BMW párti, számomra ugyanis az autó az a Volvo, ha meg már német akkor inkább Audi, de erről nem akarok vitát nyitni. Viszont mivel soha nem vonzódtam a három betűs Bajor márkához, ezért fogalmam sincs, hogy vajon nem-e a használati útmutatóban van külön fejezet a tapló módon való közlekedésről és parkolásról (persze kizárólag a magyar fordításban lehet valami félrefordítás)?

Ezt a képet Bonifác, a vezetek.blog (túlélési statisztikáim) adminja küldte az alábbi levéllel:

Szeged Plaza, szeptember 18, péntek este hat óra.

A BMW (az előtte lévő sem semmi, de maradjunk a hátsónál), üresen,
bekapcsolt parkfényekkel áll, elállva a kanyarodó sávot, és a zebrát
is.
Kb. egy óra múlva jöttem ki a Plazából, ugyanúgy ott állt, szóval nem
öt percre ugrott be.

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsszabaly.blog.hu/api/trackback/id/tr871408864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BenceDIP 2009.10.03. 20:57:31

sztem nem zavar az ott senkit ...
süti beállítások módosítása