Mint észrevettétek (remélem), az utóbbi napokban kicsit rendszertelenné váltak a bejegyzések. Sajnos (szerencsére) beindult az év végi hajtás a munkahelyemen, ezért nincs időm mindig feltenni friss bejegyzéseket, de azért igykszem.

Egyébként hamarosan egy éves lesz a blog. Szeretnétek ha kitalálnék valami nyereményjátékot ennek alkalmából?? A válaszokat a kommentekbe kérem!

Armando

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsszabaly.blog.hu/api/trackback/id/tr241514739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ElfRoland 2009.11.11. 18:53:18

Szerintem meg legyen. :-)

Mellékszál:
Csak én vagyok olyan láma hogy Opera alatt nem tudok kommentelni?
Már jópár hónapja szerettem volna hozzászólni dolgokhoz, de nem találtam a megfelelő gombot. Gondoltam hogy én vagyok a láma.
Aztán a mai napon meguntam a némaságot és kiderítettem mi a gond, és kiderült hogy nem is vagyok akkora láma:-)

ArmandoBertolucci · http://nincsszabaly.blog.hu 2009.11.12. 16:54:52

@ElfRoland: Sajnos nem tudom mi lehetett a gond Opera alatt, én sok-sok éve nem használok csak Firefoxot. Azzal nincs gondom.

ElfRoland 2009.11.12. 18:56:13

@ArmandoBertolucci:
Mindegy is. Lényeg hogy rájöttem hogyan tudok kommentelni. :-)
süti beállítások módosítása