Készült már eddig is kerékpárútról szóló bejegyzés, és ezután is fog. A mai képet Vehicular lőtte az Andrássy úton. Ez aztán a 'Hop On, Hop Off'.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsszabaly.blog.hu/api/trackback/id/tr781082305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vehicular cyclist 2009.04.23. 18:32:37

Ezek a buszok gyakran a buszöbölbe állnak be az Andrássyn, akadályozva a tömegközlekedést is, de néha a forgalmi sávban állnak meg és nem csak a bicajosokat gátolják.

Felhívtam a köztereseket, hogy ezt ki engedélyezte és milyen alapon? Azt mondták, hogy ha látják, akkor majd szólnak nekik. De mondtam, hogy ez folyik egész nap, hónapokon keresztül és már évek óta. Mit kell még itt nézni? Hát erre nincs válasz. Egy újabb vállalkozás, amelyik szabálytalanságra épül és gátol másokat. Mint olyan sok a városban.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2009.04.24. 03:42:22

Én ma a Nagymezőben néztem nagyot. Ma is ugyanúgy telibe foglalták a taxisok a Mikroszkóp előtti úttestet. Egyszercsak jött két motorosrendőr. Na, gondoltam, inztézkedni fognak... Hát a frászt. Bementek a Főzelékfalóba és vagy 20 percig színüket sem láttam. Hogy onnan kijőve mit csináltak, végül nem vártam meg. Az én időm is véges...
süti beállítások módosítása