ArmandoBertolucci 2009.09.08. 09:30

Lurdy

Egy kedves hölgytől, Ingridtől kaptam ma egy e-mailt és egy fotót.

Ezt a fotót 07.18.-án készítettem a Lurdy üzletház parkolójában. Természetesen nem volt rokkant igazolvány és a sofőr és utasa is KIVÁLÓ egészségnek örvendve szálltak ki az autóból. Még arra is volt energiájuk, hogy a megjegyzésemre, miszerint erre a helyre nem jogosultak, visszaszóltak, hogy "na és?"
A szomorú az, hogy vélhetően apa-fia társaság volt, tehát a "jó példa" öröklődni fog....

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsszabaly.blog.hu/api/trackback/id/tr361367690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2009.09.08. 12:23:15

Kedves Armando!
Köszönöm a közzétételt! Sajnos a saját oldalam profiljába nem fér bele ez (bár ki tudja...), ezért nagyon örültem, hogy megtaláltam a Te oldalad!
Ezentúl is résen leszek, és ha látok hasonlót, akkor továbbítom!

ArmandoBertolucci · http://nincsszabaly.blog.hu 2009.09.09. 07:54:48

@Ingrid: Én is örülök, hogy idetaláltál. :)
Gyere máskor is.
süti beállítások módosítása