A címbeli felszólítás az I-GO navigációban hangzik el, ha elvétettük az irányt, és engedélyezzük a visszafordulási beállítást. Bár a XI. Bartók Béla úton a Tétényi útnál általában nem vissza, csak balra fordulnak szabálytalanul az autók, de nem is az I-GO miatt... Ma reggel kb. 25 percig fotóztam a kereszteződésben és ezalatt 45 különböző szabálytalankodót kaptam lencsevégre, akik javarészt visszafordultak, néhányan pedig a villamossinen folytatták útjukat. További, legalább 20-25 autós kicsúszott a kamerám elől, szóval ha néha lenne rendőrjárőr a környéken, akkor percenként átlagosan 3 autóst büntethetnének meg. Mára csak néhány kép ízelítőnek, de a héten a többi képet is láthatjátok itt. 

Az utolsó képen pedig következzék a nap egyetlen szemfüles autósa. Megállt, körbenézett (ekkor készült a kép), majd észrevett engem, így továbbhajtott. Mivel én nem "követtem", hanem vártam az újabb szabálytalankodókat, kb. 15 méterrel később hirtelen visszafordult ő is. Mivel ezt nem tudom bizonyítani, így a rendszám utolsó számjegyét kitakartam :) .

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsszabaly.blog.hu/api/trackback/id/tr70800543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása