Ezt a videót Zsolt küldte, a következő kommenttel:

ez egy lengyel rendszámos BMW volt, aki a sűrű forgalom ellenére vagy 10 percen keresztül nem tudott megelőzni engem. Sok értelme nem lett volna mert sűrű volt a városban a forgalom, én se tudtam jobban haladni, és Miskolctapolcai úton nyomott egy kövéret - én egy kicsit le is húzódtam, hagy menjen - de egyhuzamban a teherautót is le akarta tudni. A szembejövőt takarta a jobbos kanyar miatt a teherautó, én pl. pont ez miatt nem előztem volna a helyében. Nem tudom hallatszik-e a felvételen rendesen, de hatalmas csikorgó fékezéssel tudta elkerülni és visszahúzódni elém.

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsszabaly.blog.hu/api/trackback/id/tr501254654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása