Mint azt tapasztaltátok, a G4S járműveinek parkolását már több bejegyzésben is megörökítettem. ( Itt olvashatjátok az elsőt, még februárból; a másodikat márciusból, és a harmadikat júniusból.) Még a februári bejegyzés kapcsán kezdődött a kommentekben szóváltás a történetről, melynek kapcsán Vehicular megkereste a G4S-t levélben, hogy vajon mi az Ő állásfoglalásuk. A kommentek közé ugyan be lett minden idézve, de úgy gondolom, hogy egy újabb bejegyzésből többen megismerhetik a váalszlevelet és Vehicular kommentjét:

"Tisztelt Vehicular Úr !

A felvételeken szereplő gépkocsivezető kollégánk oktatásban részesült , a várakozás szabályrendszeréből . Amennyiben hasonló cselekedet tapasztalna , kérem jelezze felém , hogy a szükséges intézkedéseket megtudjuk tenni .

Üdvözlettel:

X Y
budapesti régióigazgató

G4S Készpénzlogisztikai Kft.
Telefon: (06-1) 2373-312
Fax: (06-1) 2373-202
E-mail:
x.y@hu.g4s.com


(a neveket és a nevet tartalmazó email címet én változtattam meg, igazi nevek szerepeltek a levélben, Vehicular)

Három kisebb szépséghiba volt a választ megelőzően. Először is a céged internetes oldalán megadott email nem műkdödött, hibajelzéssel jött vissza a levelem.
A másik az volt, hogy emiatt Angliába kellet írnom emailt, hogy reagáljanak már arra, hogy az efféle bringaúton való parkolás hogyan illik bele a cég vállati filózófiájába és hogy angliában is így parkolnak-e a járgányok (lásd ezen a blogon kicsit később). Oda is kétszer kellett írnom, mire reagáltak az illetékesek.
Egy kisebb harmadik szépséghiba az volt, hogy amikor angliából ideszóltak, hogy válaszoljon a pesti cég a megkeresésemre , akkor a fentebb mellékelttől függetlenül egy másik levelet is kaptam, amelyik pont azt a szöveget nyomta amit Te is - és ami azt illeti minden hasonló cég, magánszemély stb. - mindig és mindenkor zsigerből mond: hogy Ők (Ti) dolgoztok/dolgoznak és csak így tudják/tudjátok megoldani.

Azért minden jó ha a vége jó, és jobb lenne ha ezt a "dolgozunk" szöveget Te is elfelejtenéd: hidd el mások is dolgoznak, másoknak is dolguk van és nem az a megoldás, hogy a gyengébb résztvevő vel szemben megengedi magának az erősebb azt, amit saját magával szemben felháborodva fogadna.

Ha már örvendetesen ennyi nagynevű cég van Magyarországon, elvárhatnánk mindannyian, hogy egy kis tapasztalatot és kultúrát is hozzanak magukkal, és a lobbierejüket jobbításra használják. Remélem lejön ebből valami az üzemi lapban is.

Üdv

Vehicular

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsszabaly.blog.hu/api/trackback/id/tr671287496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása