Soroksári út.

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsszabaly.blog.hu/api/trackback/id/tr401375474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lexon 2009.09.11. 17:17:44

Én sem szeretm a motorosok többségét, de azért ennél durvábbat is fotózhattatok volna, ez így nagyon soványka. Ha nem akadályozza a buszos közlekedést, használja csak nyugodtan a buszsávot. Inkább, mint az autós sávját...
És ráadásul a rendszámtábla sincs felhajtva, mint a motorosok többségénél.

ArmandoBertolucci · http://nincsszabaly.blog.hu 2009.09.11. 21:56:29

@Lexon & @▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓:

Az írásod nagy részével egyet értek én is. Nem is szoktam túlzásba vinni a motorosokról a bejegyzéseket. Én is "motorozok" (csak robogó), de amióta egyszer rámszóltak a rendőrök a buszsávban (megállítottak és beszélgettünk), azóta nem megyek ott.

A szabály meg szabály; és erről próbálok szólni a blogon.

Touch-Kó 2009.09.25. 23:29:27

Lehet,hogy éppen kanyarodott le a következő elágazásnál..
Furcsa mi?? Számold, meg hány autós megy ebben a sávban(nem taxis).
Én motorozom,(elég nagy motorral), és bizony, volt már,hogy autós "szabályosan" jobbról busz sávban előzött...
Arről nincs képed véletlenül???

ArmandoBertolucci · http://nincsszabaly.blog.hu 2009.09.26. 20:41:25

@Touch-Kó: Igen, furcsa! Ha megnézed a korábbo nejegyzéseket, akkor jócskán találsz olyan képeket is, amikor autósok haladnak szabálytalanul a buszsávban.

A fenti kép nem beküldött, én készítettem, tehát tudom, hogy mióta jött a motoros a sávban, és hogy merre ment tovább. És ha kanyarodna is, a záróvonal ott még nem volt feloldva.

Arról sajnos nincs képem, ahogyan pont a megengedett sebességgel haladsz lakott területen belűl a külső forgalmi sávban, de ha a ghost rider videóid között van ilyen felvétel, akkor örömmel teszem közzé.
süti beállítások módosítása